poniedziałek, 23 maja 2016

True Rose - Yankee Candle


Jedni zachwycają się zapachem róż, inni go nie znoszą. Ja jestem chyba gdzieś po środku, lecz róża moim ulubionym kwiatem nie jest, raczej nie chce nią pachnieć. Czy chciałabym mieć pachnący różami dom?




True Rose to zapach nieco mrocznej, mocno czerwonej róży z kolcami. Jest dosyć nieprzystępna, lekko pudrowa. Ta róża lubi kłuć swoimi kolcami, jest trochę wyniosła, trochę zadziera nosa.
Gdybym miała wybrać zapach na zamek jakiejś księżniczki, to byłby dokładnie ten zapach.

Wosk miałam z wymiany i nieco obawiałam się topienia go. Na szczęście nie musiałam od razu gasić podgrzewacza.😃 Nie jestem fanką kwiatowych Yankee, wydają mi się takie zwyczajne, szukam zazwyczaj jakiś ciekawych i złożonych kompozycji, które mnie zaskoczą. Tu nie ma niespodzianek - czerwony wosk, na naklejce róża - i różę mamy.

Aromat nie jest zbyt nachalny, zapach jest wyczuwalny, aczkolwiek nie należy do tych mocno intensywnych. Pasuje mi na jesień i zimę.


Lubicie True Rose od Yankee?🌹🌹🌹

Zdjęcia pochodzą z pinterest.com

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz