piątek, 20 maja 2016

Clean -Summer Escape, Summer Sailing

Lato zbliża się wielkimi krokami, słońce świeci coraz mocniej. To ten moment, bym wyciągnęła zapachy marki Clean.

Perfumy tej amerykańskiej marki są dosyć trudno dostępne w Polsce. Ja bardzo chciałam mieć Summer Sailing i znalazłam je w Tkmaxx. Niestety były rozfoliowane i używane. Ze smutkiem na twarzy wyszłam ze sklepu.


Drugim razem mi się poszczęściło i na półce leżał zestaw miniatur - Summer Sailing, Summer Escape i Summer Linen. Tego ostatniego się pozbyłam - nie podobał mi się zapach- główna nuta, limoncello, nie trafiła do mnie.




Summer Escape to zapach z 2011 roku. Został zapakowany w różowy flakonik. Koncentracja wody perfumowanej.







Otwarcie jest kwiatowe. Mamy tu kwiat bawełny, który pachnie czysto i świeżo.
Między bawełną wyrosła lilia wodna, ochładzajac cała kompozycję. Ciekawostką jest tu trawa - zielona, soczysta i mokra - niczym po deszczu.
Po chwili kwiatki znikają i na skórze słyszę jak " stęka" mandarynka z
bergamotką. Próbują przebić się przez kwiaty, lecz zostają w tle. Mamy trochę kwaskowatości w tym zapachu.


Patrząc na nuty można spodziewać się tropikalnego zapachu: kokos, drzewo z morza, piasek. Niestety, ja tych nut nie czuję. Myślałam, że ten zapach będzie pachniał trochę inaczej.
Idealnie nadaje się na upalne dni, daje uczucie świeżości, czystości, owocowego orzeźwienia.
Skład producenta:
nuta głowy : bergamotka, mandarynka, trawa
nuta serca:kwiat pomarańczy,lilia wodna, wiciokrzew,piwonia
Baza: kokos,kwiat bawełny, drzewo z morza,piasek.




Clean Summer Sailing.




Mój ulubieniec. Piękna niebieska butelka przyciąga wzrok, od razu myślimy o morskich falach. Powstał w 2014 roku i został "zmieszany" przez Celine Barel, ktora stworzyła też takie zapachy jak np. Fancy Love, Jessici Simpson.
Otwarcie to powiew z morza. Bardzo silne i słone. Mnóstwo soli, ogórków i aldehydów. Świeżość, która przyciąga i odpycha. Czasem nawet może mrozić. To oszalałe morze, które po chwili się uspokaja.

Lubię je zakładać, kiedy Wybieram się nad jezioro, lub kiedy chcę się trochę ochłodzić. Summer Sailing jest moim faworytem na lato oraz ogólnie z zapachów Clean.

Oba zapachy nie grzeszą trwałością, standardowo 3-4 godziny na skórze, projekcja raczej łagodna, bliskoskórna.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz