sobota, 21 maja 2016

Podsumowanie półrocza 2016

Czerwiec już mamy za pasem, wiec możemy przejść do perfumowego podsumowania  pierwszego półrocza 2016 roku.


W planach miałam zakup 5 flakonów na cały rok 2016, oczywiście, że się nie udało 😆
W 2016 rok weszłam z dwoma zapachami Yves Rocher : Gruszka w Karmelu  z 2014 roku oraz Pieczone Jabłko z 2015. Nie mogłam się oprzeć tym słodkim, świątecznym aromatom.




Kolejnym łupem, który wpadł w moje ręce to zapach firmy Avon - Silky Soft Musk. Cudownie ciepły,otulający i bardzo kobiecy.


W kwietniu przytuliłam dwa zapachy; Unforsaken oraz Perles de Laliqe. Pierwszy okazał się lekkim niewypałem, drugi był moim chciejstwem od jakiegoś czasu ❤❤❤


Ostatnim zapachem,który kupiłam na dniach i nie zdążyłam obfocić to Rose Oud. Zapach, który mi się bardzo nie podobał w końcu polubiłam :)

🌷
A jakie perfumy wy ostatnio kupiliście?

Zdjęcia pochodzą z mojego Instagrama.




Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz